Vacature Medewerker Bedrijfsbureau

Medewerker Bedrijfsbureau in Wassenaar

  • Bachelor
  • 36 uur
  • Staf en ondersteuning
  • Werkervaring: Professional
  • € 3.280 - € 4.490 bruto p.m.
  • Reageer uiterlijk 21 januari 2024

Stuur het unieke logistieke proces van bankbiljetten en munten als medewerker bedrijfsbureau bij DNB.

Jij hebt impact

Het werk van DNB gaat over financiële stabiliteit en duurzame welvaart. Indirect heb jij daar als medewerker bedrijfsbureau ook impact op. Commerciële partijen storten hun eurobiljetten bij ons af. Via sorteermachines worden de eurobiljetten gesorteerd. Daarbij vernietigen we de vuile biljetten en schone biljetten brengen we opnieuw in circulatie. Jij zorgt voor de operationele aansturing van deze werkzaamheden!

Zo doe je dat als medewerker bedrijfsbureau bij DNB

Wij zijn binnen het Europese stelsel van Centrale Banken één van de expertisecentra op het gebied van chartaal betalingsverkeer. We houden de circulatie schoon van falsificaties en we doen onderzoek naar echtheidskenmerken en detectieapparatuur. We houden toezicht op professionele geldverwerkers en verwerken als centrale bank dagelijks een groot aantal bankbiljetten. Dat doen we momenteel ook voor munten op onze locatie in Wassenaar.

Wat ga je precies doen?

  • Je reconcilieert kluisvoorraden bankbiljetten en munten.
  • Je stelt de voorraadniveaus vast van bankbiljetten en munten en je bewaakt de kritische grenzen.
  • Je bent (mede) verantwoordelijk voor de ontwikkeling van logistieke processen en systemen en de ontwikkeling en/of aanschaf van logistieke hulpmiddelen.
  • Je neemt initiatief bij calamiteiten, incidenten en verstoringen van het sorteer- en logistieke proces.
  • Je zorgt - samen met de kluisbeheerder, de administratie en de beveiliging - voor de dagafsluiting.

Hier doe je dat

Je werkt als medewerker bedrijfsbureau binnen de gloednieuwe divisie: Betalen, Cash & Marktinfrastructuur, kortweg BC&M, onderdeel van de Centrale Bank bij DNB. Je komt te werken bij de bij de afdelingen Cash Operations, sectie Logistiek & Sortering. De divisie staat voor een effectieve, veilige en maatschappelijk efficiënte geldcirculatie in Nederland. Ons doel is dat het chartale geld bruikbaar, betrouwbaar, bereikbaar en betaalbaar blijft. Je werkt in het gloednieuwe Cash Centrum in Zeist. De locatie is niet met het openbaar vervoer te bereiken, eigen vervoer is dus noodzakelijk.

Dit breng je mee

Je kunt geconcentreerd en secuur werken, als het druk is én bij routinematig werk. Je signaleert afwijkingen in het proces en bent oplossingsgericht. Je bent een aan- en doorpakker, een procesverbeteraar. En je bent een echte teamplayer, diversiteit en inclusiviteit zijn belangrijk voor jou, je zoekt bewust de samenwerking op. In de communicatie kun je omgaan met tegengestelde belangen. Uiteraard wil je je blijven ontwikkelen, zowel vakinhoudelijk als persoonlijk.

Waar zijn we verder nog naar op zoek?

  • Je hebt een hbo werk- en denkniveau en ervaring met logistieke werkzaamheden en de administratieve afhandeling daarvan.
  • Je beschikt over kennis van en ervaring met geautomatiseerde systemen en MS Office applicaties. Ervaring met CashSPP is een pre.
  • Lean-ervaring (Green of Black Belt) is een grote plus!
  • Jouw communicatieve vaardigheden in het Nederlands zijn goed, zowel schriftelijk als mondeling. Bij voorkeur beheers je ook de Engels taal.

Dit bieden we je

Een 36-urige werkweek met werk midden in de financiële en economische actualiteit. Bij een betrouwbare en maatschappelijk betrokken werkgever die voortdurend inspeelt op de veranderende eisen van onze omgeving. En die doorlopend innoveert. We staan als instelling midden in de samenleving. Onze mensen zijn gedreven en betrokken bij hun werk binnen een maatschappelijke context. Wij zien een diverse en inclusieve werkomgeving als één van de voorwaarden om als organisatie succesvol te zijn en onze doelstellingen te blijven bereiken. Benieuwd hoe wij dat doen en wat onze collega's hiervan vinden? Lees en bekijk hier meer. Dit biedt jou volop kansen je verder te verdiepen en nieuwe ervaringen op te doen. In Nederland, maar ook daarbuiten. Je start met een jaarcontract, bij goed functioneren en wanneer de (organisatorische) omstandigheden niet wijzigen is er uitzicht op voortzetting.

De overige goede arbeidsvoorwaarden die horen bij deze functie:

  • Een salaris van minimaal € 3.280,-- en maximaal € 4.490,-- bruto per maand, op basis van een 36-urige werkweek. De uiteindelijke inschaling is onder meer afhankelijk van je kennis en ervaring.
  • Een 13de maand, 8% vakantietoeslag berekend over 13 maanden en een vrij besteedbaar persoonlijk budget van 5,9% van je 12-maandssalaris.
  • Pensioenopbouw op basis van middelloon met voorwaardelijke indexatie. Eigen bijdrage in de premie 6,83%.
  • Een volledige vergoeding van je OV-reiskosten woon-werkverkeer óf vergoeding van je reiskosten met eigen vervoer, tegen € 0,22 per km.
  • Een internetvergoeding van € 50,-- netto per maand.
  • Veel mogelijkheden jezelf door opleiding en training zowel vakinhoudelijk als persoonlijk te blijven ontwikkelen.
  • Een goede balans tussen je professionele en je privéleven. In deze functie is het mogelijk om 4 dagen van 9 uur te werken.

02 - E-assessment

Voor de meeste vacatures vragen wij je om een online assessment te maken voorafgaand aan het eerste gesprek. Het assessment bestaat uit cognitieve testen en/of een persoonlijkheidsvragenlijst, en kun je gewoon thuis uitvoeren.

04 - Tweede gesprek

Wanneer zowel jij als wij positief zijn na het eerste gesprek zien we je graag nogmaals terug. Bij dit vervolggesprek zijn meestal een andere manager uit dezelfde divisie en een (senior) teamlid van de afdeling waar jouw vacature uitstaat aanwezig.

06 - Arbeidsvoorwaardengesprek

Past DNB bij jou? En ben jij de juiste persoon voor de functie? Dan doet de recruiter je een contractaanbod tijdens het arbeidsvoorwaardengesprek. DNB valt als overheidswerkgever onder de Wet normalisering rechtspositie ambtenaren (Wnra). Dit bekent dat medewerkers van DNB de ambtenarenstatus krijgen. Dit wordt tijdens het arbeidsvoorwaardengesprek toegelicht.

07 - Screening

Na de arbeidsvoorwaardelijke overeenstemming volgt een screening. Het specifieke screeningsprofiel vind je terug in de vacaturetekst. Hier kun je meer informatie vinden over de screening.

Dit doen we met een introductieprogramma, waarin je kennismaakt met onze organisatie en je nieuwe collega's. Het interactieve programma bestaat onder andere uit twee introductiedagen.

Wil jij als medewerker bedrijfsbureau werken met impact? Solliciteer dan direct op deze vacature! Als sollicitatie ontvangen we graag uiterlijk 21 januari 2024 een motivatiebrief en je complete cv.

Deze vacature is bedoeld om op te solliciteren, niet voor acquisitie.

  • Bachelor
  • 36 uur
  • Staf en ondersteuning
  • Werkervaring: Professional
  • € 3.280 - € 4.490 bruto p.m.
  • Reageer uiterlijk 21 januari 2024


Functie:medewerker bedrijfsbureau
Startdatum:28-12-2023
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:HBO
Contracttype:Vast
Salaris:3280 – 4490
Uren per week:36 – 36

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met De Nederlandsche Bank via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Wassenaarkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de wassenaarkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Wassenaar
  2. Medewerker Bedrijfsbureau De Nederlandsche Bank 28-12-2023

Bekijk ook andere vacatures