Skilled Servicedesk Medewerker in Leiden
Skilled Servicedesk medewerker
Ben jij klaar om je tech skills in de strijd te gooien en mensen te helpen alsof je de superheld van de 21e eeuw bent? Kijk niet verder! Wij zijn op zoek naar jou om ons team op de Skilled Servicedesk te versterken.
In de wereld van ouderenzorg zijn wij pioniers in innovatie. Met de vergrijzing en de groeiende zorgvraag is het tijd om slimmer te werken. Wij gebruiken domotica op het gebied van zorg- en woontechnologie. Met spraaktechnologie en mobiel werken verlagen we de administratiedruk van onze zorgmedewerkers.
Samen met een dynamisch team van 3 andere collega's ben jij de go-to persoon voor alle vraagstukken en problemen met betrekking tot kantoorautomatisering, applicaties, telefonie en domotica. Als eigenaar van meldingen zorg jij ervoor dat deze worden opgelost, de melder tevreden is en het antwoord begrijpt. Geen technisch jargon, maar duidelijke communicatie is jouw kracht.
Mocht je er even niet uitkomen, staan tweedelijns collega's en IT-partners paraat. Jij voert de regie, zodat zorgmedewerkers snel weer kunnen focussen op hun taken, terwijl jij hen op de hoogte houdt. Naast troubleshooter ben je ook een adviseur die op locatie komt en helder uitlegt hoe onze digitale oplossingen optimaal benut kunnen worden. Een sociale en servicegerichte instelling is essentieel, waarbij je altijd de juiste vragen weet te stellen.
Wat breng je mee
Een baan die veel biedt
Topaz biedt goede arbeidsvoorwaarden volgens de cao-VVT, zoals:
Waar kom je te werken?
Informatisering & Automatisering (I&A) is een centrale staffunctie binnen Topaz, die de gehele organisatie adviseert en regie voert op partners voor ICT, informatievoorziening en zorgtechnologie. Het informele en professionele team van 14 medewerkers biedt ruimte voor eigen initiatief en nieuwe uitdagingen.
Ons motto is: het hele leven telt. Of mensen nu bij ons wonen, tijdelijk revalideren of thuis extra ondersteuning krijgen, we kijken altijd verder dan de zorgvraag van dat moment. Alleen als we weten wie ze zijn en waar ze gelukkig van worden, kunnen we ze de zorg bieden die bij hen past. Ook het hele leven van onze medewerkers is belangrijk. Als jij goed in je vel zit en in een prettige omgeving werkt met een fijn team, kun je echts iets betekenen voor de bewoners. Daarom investeren we veel in je ontwikkeling. We zijn dan ook een ambitieuze organisatie. We specialiseren ons steeds meer in zorg en behandeling voor mensen met een complexe zorgvraag. We zetten in op sociale én technologische innovatie en door het doen van wetenschappelijk onderzoek. Dit draagt bij aan de verdieping van de kennis die nodig is voor de best mogelijke zorg en behandeling.
Voor inhoudelijke vragen kun je contact opnemen met via telefoon of WhatsApp op . Solliciteer eenvoudig door op de 'solliciteer' button te klikken. Zodra we jouw reactie ontvangen, nemen we zo snel mogelijk contact met je op.
Functie: | skilled servicedesk medewerker |
Startdatum: | 20-01-2024 |
Ervaring: | Ervaren |
Educatielevel: | MBO |
Contracttype: | Vrijwilliger |
Salaris: | 3417 – 3417 |
Uren per week: | 1 – 40 |
Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Topaz via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.
Deel de vacature:
Redactie Wassenaarkrant
Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de wassenaarkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!
Altijd op de hoogte van het laatste nieuws in gemeente Wassenaar via Wassenaarkrant.nl.
Vind woningen, vacatures, bekijk 112 meldingen en zie wanneer evenementen plaatsvinden op Wassenaarkrant.nl.
© Wassenaarkrant.nl is een merk van Krant.News Regionale nieuws groep.