Vacature Receptie medewerker

Receptie medewerker in Oegstgeest

Bedrijfsomschrijving

De opdrachtgever is een dienstverlener die ingehuurd wordt. Bij deze klant fungeer je als visitekaartje, zij zijn een welbekend luchtvaart- en ruimtevaarttechniekbedrijf. Ze zitten verspreid door heel Nederland en met meer dan 200 medewerkers werken zij elke dag aan de meest uitdagende industrie: de ruimtevaart. Met veel passie werken zij op een creatieve en oplossingsgerichte manier. Door middel van zonnepanelen en satelliet instrumenten behoren zij tot de beste van de wereld. Voor hun is het belangrijk dat het leven op aarde, maar ook de communicatie en klimaatonderzoek goed in de gaten wordt gehouden.

Ze zijn goed bereikbaar vanuit Den Haag, Amsterdam,Leiden en Noordwijk met de auto. Je kunt voor de deur parkeren of wil je liever met het openbaar vervoer, dat kan ook! Wil je in de lunch graag even wandelen, er is genoeg te zien.

Functieomschrijving

Als receptiemedewerker fungeer je als het visitekaartje van deze organisatie. Je bent het eerste aanspreekpunt voor zowel gasten als collega's, en gastvrijheid zit in je natuurlijke aard. Je taken bestaan uit:

  • gasten begroeten
  • vragen beantwoorden
  • Afdministratieve taken

 Ontvangen, ontzorgen en ondersteunen behoren tot jouw sterke punten. Je ondersteunt de vaste receptioniste die reguliere diensten draait.

Je bent beschikbaar van maandag tot en met vrijdag om deze rol te vervullen. Je ontvangt gasten hartelijk en zorgt ervoor dat ze een kopje koffie of thee krijgen. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor administratieve taken, zoals het correct aanmelden van gasten in het systeem en het verstrekken van uitrijkaarten voor gasten die met de auto komen. 

Deze functie betreft parttime werk van minimaal 20 uur per week. De werktijden zijn van 07.00 uur tot 11.00 uur en om de week van 14.00 uur tot 18.00 uur.

Functie-eisen
  • Gastvrijheid zit in jouw natuurlijk aard;
  • Administratief onderlegd;
  • Beheersing van de Nederlandse en Engelse taal.
Arbeidsvoorwaarden
  • Een bruto uurloon van €13,80;
  • Reiskostenvergoeding van €0,21 per kilometer;
  • Pensioenregeling;
  • 25 vakantiedagen en 8,33% vakantiegeld;
  • Tijdelijk contract via Olympia, eventueel uitzicht op contract bij de opdrachtgever;
  • Inwerkperiode van 10 dagen 5 vroegen en 5 late diensten. 
  • Gratis parkeergelegenheid


Functie:receptioniste / secretaresse
Startdatum:28-02-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:2253 – 2253
Uren per week:20 – 20

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Olympia via k.vanderborn@werk.olympia.nl of Kiki van der Born. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Wassenaarkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de wassenaarkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Wassenaar
  2. Receptie medewerker Olympia 28-02-2024

Bekijk ook andere vacatures