Vacature Manager Beleid & Projecten

Manager Beleid & Projecten in Leiden

Manager Beleid & Projecten

Leiden € 4.108 - € 6.262 per maand Ondersteunende diensten 32-36 uur, management en ondersteuning

Vacature details Solliciteer

Welke uitdaging ga je aan?

Als manager beleid & projecten ben je de stuwende kracht achter de optimalisatie van onze dienstverlening. Als alleskunner heb jij passie voor zowel de facilitaire dienstverlening, als technisch onderhoud en projecten. Hierbij omarm je de kernwaarden eigenaarschap, pro-activiteit en nabijheid als leidraad in je werk. Je zet je in om behoeften van de zorg te faciliteren en een omgeving te creëren waarin iedereen zich ondersteund voelt.


Als manager beleid & projecten ben je verantwoordelijk voor de ontwikkeling, vernieuwing en implementatie van beleid en projecten binnen het domein van vastgoed en facilitair. Als leidinggevende draag je daarmee actief bij aan het creëren van een optimale behandelomgeving en een faciliterende sfeer waarin cliënten kunnen herstellen.


De manager beleid & projecten geeft leiding aan de medewerkers van de afdelingen contractmanagement, advies, veiligheid & compliance en projecten (totaal ongeveer 15 medewerkers). Binnen de afdelingen zijn de werkzaamheden zeer variërend van aard, waarbij de focus ligt op strategische ontwikkeling, verbetering en implementatie van de dienstverlening van het cluster.


De dienstverlening richt zich op het interpreteren van de behoeften en ontwikkelingen binnen de zorgsector en wetgeving. Vervolgens worden deze inzichten toegepast op de uitbestede dienstverlening en samenwerking en vind implementatie plaats via projecten. De aandachtsgebieden binnen de afdeling zijn zeer divers van aard en variëren operationele aansturing van (facilitaire en technische) onderhoudscontracten tot de uitvoering van grote nieuwbouwprojecten.


Wie ben jij?


Om de rol van manager beleid & project effectief te vervullen, dien je te beschikken over de volgende eigenschappen en vaardigheden:

  • Uitstekende communicatieve eigenschappen waarmee je jezelf effectief kunt presenteren in zowel commerciële als ambtelijke organisaties;
  • Een proactieve benadering gericht op het behalen van resultaten en doelstellingen, met het vermogen om tijdig in te grijpen bij tegenvallende resultaten.

Verder beschik je over:

  • Hbo+ of academische werk- en denkniveau op gebied van technische bedrijfskunde of soortgelijk;
  • Vakgerichte kennis van de verschillende werkvelden binnen vastgoed en facilitair;
  • Bij voorkeur ervaring met het verhuren, aanhuren en ontwikkelen van vastgoed.

Waar ga je werken?

Je gaat werken binnen het cluster Huisvesting & Facilitair. Door interne doorontwikkeling is dit een nieuw cluster binnen GGZ Rivierduinen en zijn we door groei op zoek naar uitbreiding. We werken volgens de kernwaarden: eigenaarschap, pro-activiteit en nabijheid.


Het cluster Huisvesting & Facilitair is verantwoordelijk voor zowel de ontwikkeling en beheer van de vastgoedportefeuille, als de facilitaire- en veiligheidsorganisatie. Het cluster kent de afdelingen Beleid & Projecten (advies, veiligheid, contractmanagement, projecten), Huisvesting (facilitair beheer), Services (groen, recepties, voeding, bedrijfsrestaurant, logistiek) en een afdeling Portefeuillemanagement. Het cluster wordt ondersteund door het Bedrijfsbureau. Al deze onderdelen werken nauw samen met de regiocoördinator Huisvesting & Facilitair en medewerker Huisvesting & Facilitair die in 5 regio's georganiseerd zijn. In totaal werken er 71 medewerkers.


De afdeling Beleid & Projecten bestaat de onderdelen advies/veiligheid/compliance, contractmanagement en projecten. Deze afdeling draagt voor ontwikkeling en implementatie van nieuw beleid op het gebied van huisvesting. Als manager maak je deel uit van het MT van het cluster.


Wat krijg je van GGZ Rivierduinen?

  • Een jaarcontract voor 32 tot 36 uur (afhankelijk van je wensen) met uitzicht op een vast dienstverband;
  • Een bruto maandsalaris tussen de €4.108,- en €6.264,- op basis van een 36-urige werkweek (FWG 65 conform CAO GGZ);
  • Een eindejaarsuitkering 8,33% van het bruto jaarsalaris;
  • 8% vakantietoeslag;
  • Reis- en onkostenvergoeding;
  • Een pensioenregeling bij pensioenfonds Zorg en Welzijn;
  • Meerkeuzesysteem arbeidsvoorwaarden (bijvoorbeeld voor de aankoop van een elektrische fiets of het kopen van extra verlofdagen);
  • Keuze uit twee aantrekkelijke collectieve ziektekostenverzekeringen;
  • Een levensfasebudget naast je (bovenwettelijke) vakantie-uren;
  • Jaarlijks een balansbudget van maximaal € 500,- voor persoonlijke ontwikkeling, extra verlofuren of uit te betalen als bruto loon;
  • Opleiding en ontwikkeling via onze Rivierduinen Academie waarbij je de mogelijkheid hebt om zorginhoudelijke scholingsprogramma's en e-learningmodules voor professionele en persoonlijke ontwikkeling te volgen.

Heb je vragen of wil je meer informatie? Neem gerust contact op met of stuur een mail naar .
Goed om te weten; onze sollicitatieprocedure omvat een referentiecheck en bij indiensttreding vragen we om een verklaring omtrent het gedrag (VOG).

GGZ Rivierduinen


GGZ Rivierduinen biedt geestelijke gezondheidszorg (ggz) aan mensen van alle leeftijden met ernstige, psychische klachten en hun naasten.

Functie:manager beleid & project
Startdatum:24-02-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:HBO
Contracttype:Vast
Salaris:4108 – 6262
Uren per week:32 – 36

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Leapfrog via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Wassenaarkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de wassenaarkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures Wassenaar
  2. Manager Beleid & Projecten Leapfrog 24-02-2024

Bekijk ook andere vacatures